schizofrenia

Schizofrenia

chorobą psychiczną charakteryzującą się okresami psychozy. Osobnik musi doświadczyć objawów psychotycznych przez co najmniej sześć miesięcy, aby zdiagnozować schizofrenię. Jednak osoba może doświadczyć psychozy i nigdy nie być zdiagnozowana ze schizofrenią lub jakimkolwiek innym stanem zdrowia psychicznego. Dzieje się tak dlatego, że istnieje wiele różnych przyczyn psychozy, takich jak brak snu, ogólne schorzenia, stosowanie pewnych leków na receptę oraz nadużywanie alkoholu lub innych narkotyków.

Więcej o psychozach przeczytasz TUTAJ.

Przetłumaczono i opracowano na podstawie: https://medlineplus.gov/psychoticdisorders.html

Informacja

Z przykrością informujemy, że nie przyjmujemy nowych zapisów do specjalistów w Gliwicach ponieważ z dniem 31 grudnia 2018 r. kończymy udzielanie świadczeń w Poradni Psychologicznej Partner w Gliwicach.

Dziękujemy za Państwa zaufanie i życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku 2019!

Uwaga!

Poradnia Partner zaprzestała świadczenia usług z dniem 31 grudnia 2018 roku. Informacje na stronie mogą być nieaktualne.

Strona aktualnie w przebudowie.